Asistenta tehnica

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Asistenta tehnica

Mesaj  Admin la data de Dum Noi 02, 2008 12:36 am

Am lansat de curand un serviciu (gratuit deocamdata) prin care pot oferi ajutor celor care nu se descurca cu siteul www.12tv.ro
Nu toti sunt experti in calculatoare. Nu toti stiu ce e aia un plug-in, un add-on, un script. Pentru aceia voi incerca eu sa rezolv problemele. Prin respectarea celor 6 pasi descrisi aiciaici pot intra in calculatorul dumneavoastra si va pot pune in functiune siteul. Veti vedea cum va misc mousul, dau clickuri. Nu va speriati. Nu fac nimic rau calculatorului si imi puteti intrerupe oricand conexiunea. Nu ma voi mai putea conecta la calculatorul dumneavoastra decat cand mai rulati Team Viewer-ul si imi dati parola generata de acesta. Astept intrebari aici ca raspuns la acest topic.

_________________
Administrator www.12tv.ro
avatar
Admin
Admin

Mesaje : 46
Data de inscriere : 11/03/2008
Varsta : 35
Localizare : Bacau

Vezi profilul utilizatorului http://www.12tv.ro

Sus In jos

Re: Asistenta tehnica

Mesaj  ralyuc la data de Mar Iun 23, 2009 9:58 am

Am o intrebare de ce cand dau sa vad un program imi apare "player hasn't been initialized" cum rezolv aceasta problema
am Xp Sopcast3.0.3 si Internet explorer 8

ralyuc
Vizitator


Sus In jos

Player hasn't been initialized

Mesaj  Admin la data de Sam Iul 04, 2009 10:15 am

Aceasta eroare care apare pe ecranul SopCast-ului poate avea 3 cauze:

1. Intrati pe internet dintr-o retea care nu permite accesul programelor de tip p2p la internet.
Solutie: Verificati daca puteti urmari un program din lista (LIVE CHANNELS) din programul SopCast. Il gasiti cel mai probabil in C:\Program Files\SopCast\sopcast.exe Daca nu va puteti loga ca "annonymous" inseamna ca trebuie sa contactati firma de la care aveti internet sau administratorul retelei.

2. SopCastul este blocat de un firewall sau antivirus instalat in calculator.
Solutie: Verificati ca sopcastul sa fie trecut la exceptii (in antivirus sau firewall) sau reinstalati SopCastul si acceptati optiunea UNBLOCK atunci cand sunteti intrebat de acest lucru. Astfel sopcastul este trecut automat la exceptii si nu mai este blocat de calculator.

3. (mai putin probabil) Ati apasat pe un buton pentru un canal TV imediat sau chiar inainte de a se fi terminat de incarcat toata pagina. Astfel sopcastul nu a reusit sa se logheze la server.
Solutie: Asteptati cateva secunde dupa ce s-a incarcat complet site-ul.

_________________
Administrator www.12tv.ro
avatar
Admin
Admin

Mesaje : 46
Data de inscriere : 11/03/2008
Varsta : 35
Localizare : Bacau

Vezi profilul utilizatorului http://www.12tv.ro

Sus In jos

Re: Asistenta tehnica

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum